2009. május 20., szerda

Csirkecomb fűszeres túróval töltve


Tulajdonképpen a medvehagymás táskából jött az ötlet. Meg egyszer valamikor ettünk egy túróval töltött husit és finom volt.
Többször sütöttem , mindig tetszik, sikere van, pedig a kapor miat szoktak aggályaim lenni.
Nagyon egyszerű, így készül:
Hozzávalók: fejenként egy csirkecomb
só, bors
petrezselyem zöldje
kapor frissen
snidling
túró
egy tojás
Fél kiló túrót 10 combba szoktam tudni beletölteni.
A combokon a bőrt fellazítom és a többi hozzávalókat összekeverve, a bőr alá töltöm. Tepsibe teszem, kicsi sót vagy fűszerkeveréket szórok rá. Lefedem alufóliával és megsütöm szép pirosra.
Körete kemencés újkrumpli volt és saláta.
Jól lehűtött rozét kínáltunk hozzá.

1 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon jól néz ki, el is mentettem magamnak. Kemencés újkrumplit hogy csinálod? Köszi, sprc

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...